دانلود بازی ایرانی ماشین جنگی (War Machine)
متن دلخواه شما
چهار شنبه 15 مهر 1394 ساعت 16:18 | بازدید : 534 | نوشته ‌شده به دست ERFAN-OLYAEE | ( نظرات )


شرکت باران رویا (Dream Rain) یکی از جدیدترین شرکت های بازی سازی در ایران است که به تازگی بازی ماشین جنگی خود را برای اندروید منتشر کرده است. برای دانلود این بازی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

بازی ماشین جنگی (War Machine) عنوانی چند نفره و آنلاین می باشد که شما در آن خودرو خود را خریده و به جنگ با دیگر بازیکنان در نقشه‌ای برای ۶ نفر بازیکن می پردازید. این بازی کاملاً آنلاین می باشد و بخش تک نفره و آفلاین در آن جایی ندارد. شما می توانید در این بازی وارد سرور دیگران شده یا که سرور خود را بسازید و با ۵ نفر دیگر با تسلیحات خودرویتان به جنگ بپردازید. در صورت برنده شدن در هر مسابقه، مقدار پولی به شما تعلق می گیرد که می توانید با آن خودرو های جدید بخرید یا که به ارتقای خودروی فعلی خود بپردازید.

بازی ماشین جنگی دارای خودرو های ایرانی و خارجی بوده و در بروزرسانی های رایگان بعدی، خودرو های بیشتری به آن اضافه خواهد شد. تعداد نقشه های این عنوان در حال حاضر یک عدد می باشد اما به مرور زمان نقشه های بیشتری در دسترسی بازیکنان قرار خواهد گرفت.

هر یک از خودروهای این بازی دارای راننده می باشند که هر کدام از این راننده ها داستان خود را برای شرکت در ماشین جنگی دارند و خواندن داستان آنها کاری لذت بخش می باشد.

این عنوان از گرافیک قابل قبولی برخوردار بوده و به اینترنت نسبتاً پایداری نیاز دارد. هم چنین این عنوان به علت آنلاین بودن، پینگ خوبی را می طلبد. این بازی رایگان بوده و هم چنین رایگان خواهد ماند ولی برای خرید پول درون بازی باید مبلغی را بپردازید، اما این مشکلی نیست چرا که می توانید با بازی کردن و برنده شدن پول کسب کنید.

در پایین می توانید این بازی هیجان انگیز را از بازار دانلود کنید.

اندروید مورد نیاز: ۳٫۲ به بالا

 

تصاویر بازی:

ماشین جنگی

 



سیستم وبلاگدهی

-

سیستم وبلاگدهی



:: برچسب‌ها: دانلود بازی ایرانی ماشین جنگی (War Machine) , دانلود بازی ایرانی ماشین جنگی , دانلود بازی ایرانی War Machine ,
|
امتیاز مطلب : 62
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب